קייטנות קיץ תש"ף (2020) – שאלות ותשובות

 

הורים יקרים שלום רב,

בקיץ 2020, לבקשת הורים רבים, בשיתוף הנהגת הורי גני הילדים ועל-מנת לתת מענה מיטבי החלטנו לקיים את הקייטנות בשני המסלולים, אשר ירחיבו את אפשרויות הבחירה שלכם ההורים:
קייטנה אחת בשני מחזורים, במתכונת הרגילה המוכרת לכם מהימים הארוכים במהלך השנה, כהמשך לצהרונים ולצידה קייטנה הפועלת על פי צו הפיקוח על מחירי הקייטנות של משרד הפנים – קייטנה ציבורית.
אנו מקווים ומאמינים כי ההורים יפיקו את המיטב מכל אחת מהקייטנות.

 

ריכזנו עבורכם מקבץ תשובות לשאלות שלכם בנוגע לקייטנות הגנים. ככל שיעלו שאלות נוספות נשוב ונעדכן את המידע כאן, על מנת שיהיה לכם את כל המידע הנדרש באופן שקוף וזמין:

 

1. מה ההבדל בין קייטנה ציבורית לקייטנת הרשות?
קייטנה ציבורית היא קייטנה הפועלת על פי חוק הפיקוח ובהתאם למתכונת הקבועה בחוק – מחזור של 3 שבועות 1-21/7 בין השעות 08:00-13:00. המחיר, הרכב הפעילות, הארוחות וכוח האדם קבוע בחוק ולפי הקבוע בחוק תפעל הקייטנה הציבורית.
קייטנות הצהרונים הן מעט שונות, מתקיימות בגנים המוכרים, באזור המגורים, יתקיימו בשני מחזורים, הפעילות מתחילה בשעה 7:30, ארוחת הבוקר היא עשירה וכפי הנהוגה במהלך כל השנה (בופה), פעילות נכנסת מידי יום וכוח האדם הוא מוכר, מצוות הצהרון.

 

2. האם ידוע באילו מקומות יערכו הקייטנות הציבוריות?
רק לאחר סיום הרישום נוכל לדעת איפה יתקיימו הקייטנות הציבוריות העל אזוריות, וזאת ייקבע בהתאם לרישום ולמינימום נרשמים.

 

3. האם ניתן להירשם רק למחזור אחד בחודש יולי?
ניתן לבחור את אחד המסלולים שמוצעים – במלואו. אין אפשרות לרישום חלקי.

 

4. האם ניתן לבטל הרשמה? אם כן עד מתי ומה עלות הביטול?
אנו נערכים עם כ"א, פעילויות, הזנה, חומרי תעסוקה, חוגים ועוד ומסתמכים על כמות נרשמים ולכן לא ניתן לבטל את הרישום אלא עד לתאריך שיפורסם עם פתיחת הרישום. יחד עם זאת, במקרים בהם לא תיפתח קייטנה בגין מיעוט נרשמים הורים יוכלו לבטל את ההרשמה, מיד עם פרסום ההודעה באמצעות פניה למזכירות התאגיד העירוני.

 

5. מתי נדע האם נפתחת קייטנה "בגן האם" והאם יהיה ניתן לבטל לאחר קבלת התשובות?
מיד לאחר סיום הרישום נדע את כמות הילדים שנרשמו בכל גן ונוציא הודעה מסודרת בתוך כשבועיים מסיום הרישום לגבי הגנים בהם נפעיל את הקייטנה.

 

6. האם ישנה הנחה לילד נוסף בהרשמה לקייטנות?
מחיר הקייטנה הציבורית הינו מוזל ומסובסד ולכן אין עליו הנחה. בקייטנת הצהרונים ינתנו 5% הנחה לילד שני ומעלה. בנוסף, במקרים חריגים ניתן לפנות למח' רווחה/חינוך אשר יתנו מענה בהתאם למצב הסוציואקונומי.

 

7. האם צפוי איחוד גנים במהלך קייטנת אוגוסט או גם בקייטנת יולי?
איחוד גנים צפוי במידה ולא יהיו מינימום של 25 נרשמים בגן. התאגיד העירוני שומר לעצמו את הזכות לאחד או לא לאחד גנים בהתאם לכמות הנרשמים בקייטנות יולי ואוגוסט.

 

8. האם ניתן לקבל יותר מידע אודות התכנים הצפויים /פעילויות שיא לקייטנות בטרם תחילת ההרשמה?
התכנים יפורסמו במהלך חודש יוני.